close

[首發]其實英文爛到爆,只是喜歡聽歌,然後看了別人翻譯的中文有點不是自己的胃口,決定自己來試試

歡迎糾正唷~

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

不得不說,one direction你們到底調情調夠了沒?XDD


I might never be your knight in shining armor

我可能不會是你那穿著閃亮盔甲的騎士

I might never be the one you take home to mother

我可能不會是你帶回家見母親的那個人

And I might never be the one who brings you flowers

我也可能不會是那位送你花的人

But I can be the one, be the one tonight

但是我可以當那個人,在這晚成為「他」

When I first saw you

當我第一次見到你

From across the room

從經過那個房間

I could tell that you were curious (Oh, yeah)

我可以說你是好奇的

Girl, I hope you're sure

女孩,我希望你確定

What you're looking for

你在尋找什麼

'Cause I'm not good at making promises

因為我不擅長給予承諾

But if you like causing trouble up in hotel rooms

但是如果你喜歡在飯店房間製造麻煩

And if you like having secret little rendezvous

如果你喜歡有個秘密小基地

If you like to do the things you know that we shouldn't do

如果你喜歡做一些,原本我們不應該的事

Then baby, I'm perfect

那寶貝,我是最完美的

Baby, I'm perfect for you

寶貝,對你來說我是最完美的

And if you like midnight driving with the windows down

還有如果你喜歡搖下車窗在午夜飛馳

And if you like going places we can't even pronounce

如果你喜歡去一個地方,我們甚至不知道他的名字

If you like to do whatever you've been dreaming about

如果你喜歡做任何我們夢想的事

Then baby, you're perfect

那寶貝,你是完美的

Baby, you're perfect

寶貝,你是完美的人選

So let's start right now

所以 我們現在開始吧

I might never be the hands you put your heart in

我不會成為那雙手 讓你給予你的心

Or the arms that hold you any time you want them

或是那臂彎支撐著你 當你隨時需要他們

But that don't mean that we can't live here in the moment

但那不代表我們不能在這個時刻活在當下


'Cause I can be the one you love from time to time

因為我可以偶爾 成為你心中所愛


And if you like cameras flashing every time we go out

還有如果你喜歡在我們每次出遊每一刻充滿著快門

(Oh, yeah)
And if you're looking for someone

如果你在尋找誰

To write your breakup songs about

來寫關於你分手的歌

Baby, I'm perfect

寶貝,我是完美的

Baby, we're perfect

寶貝,我們是最完美的





arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯
    全站熱搜

    阿吃吃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()